Søg

 



Grand Theft Auto IV: The Lost and the Damned bliver vist frem på TV
lørdag d. 06. december 2008 - 16:24:55 | 0 kom. | udskrifts venlig

gtaiv_mar.jpgRockstar Games og Spike TV afslørede i går i en pressemeddelelse, at vi vil få det første kig på det kommende DLC Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned i en ny trailer, som vil blive vist frem på den amerikanske tv-kanal, Spike TV, den 14. december.

The Lost and Damned bliver vist frem ved Spike TV's spil-prisuddelingsshow, men kanalen er dog ikke tilgængelig her i Danmark, så vi må bare vente til at traileren kommer op på Internettet.

The Lost and the Damned byder på nye missioner, våben, køretøjer, nyt musik og nye multiplayer modes. Pakken forventes, at koste 1600 Microsoft Points, og udkommer den 17. februar 2009 eksklusivt til Xbox 360.

line.gif

Læs også:
Grand Theft Auto IV: The Lost and the Damned får pris
Grand Theft Auto IV - Video editor: Get Sprunk, Super Niko & Tutorial
Grand Theft Auto IV - Endnu et par film fra video editoren
Grand Theft Auto IV - DLC får titel & dato - Screens
Grand Theft Auto IV - Screens & Trailers fra video editoren
Grand Theft Auto IV udgives på Steam - Screens
Grand Theft Auto IV forsinket til december - Opdateret systemkrav
Grand Theft Auto IV - PC trailer
GTA: Chinatown Wars får næsten dato - GTA IV runder 10 mio., DLC i november
GC 08: Grand Theft Auto IV - Nye detaljer & Screens
Grand Theft Auto IV - Anmeldelser, Screens & Gameplay videoer
Grand Theft Auto IV - Officielle trailer #5
Grand Theft Auto IV - Første online anmeldelse & Niko Bellic trailer
Grand Theft Auto IV får endnu et 10 tal - Ny trailer
Grand Theft Auto IV - Sidste trailer er klar






Kommende Spiludgivelser

rel_pic1.jpg
10/1/2012
Choplifter HD (PC, X360, PS3)
27/1/2012
Resident Evil: Revelations (3DS)
30/1/2012
Call of Cthulhu: The Wasted Land (iP)
3/2/2012
SoulCalibur V (X360, PS3)
>> Se hele listen
Spilarkiv

Jade Empire Starcraft 2 Wing of Liberty Champions Online
Antal spil i arkivet: 42
De 3 seneste spil:
Metro 2033 Titan Quest Half life 2

Seneste nyheder
Seneste forumindlæg

Spil fra fortiden
Så jeg købte Heroes of Might and Magic 3 fra GOG...
Skrevet af ChristianC
d. 14. jun : 13:54

Re: Gothic 4
Er helt enig med dig. Synes demoen skuffede lidt, ...
Skrevet af Toadrunner
d. 09. okt : 16:35

Gothic 4
Hentede Gothic 4 Demo'en igår, gennemførte Demoe...
Skrevet af DennisT
d. 08. okt : 14:10

Re: [afstemning] BEDSTE PC SPIL!!! DIN MENNING
Det svært at sige. Synes faktisk godt at GTA spil...
Skrevet af Ciop
d. 30. jan : 19:34

Re: [afstemning] BEDSTE PC SPIL!!! DIN MENNING
Virtuelt Action Spil så du tager en dragt på og ...
Skrevet af degn11
d. 30. jan : 11:13

Tags


menu_spilarkiv.jpg
menu_e310.jpg
menu_job.jpg
Game Download Shop