
Rockstar Games og
Spike TV afslørede i går i en
pressemeddelelse, at vi vil få det første kig på det kommende DLC Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned i en ny trailer, som vil blive vist frem på den amerikanske tv-kanal, Spike TV, den 14. december.
The Lost and Damned bliver vist frem ved Spike TV's
spil-prisuddelingsshow, men kanalen er dog ikke tilgængelig her i Danmark, så vi må bare vente til at traileren kommer op på Internettet.
The Lost and the Damned byder på nye missioner, våben, køretøjer, nyt musik og nye multiplayer modes. Pakken forventes, at koste 1600 Microsoft Points, og udkommer den 17. februar 2009 eksklusivt til Xbox 360.